Rock n Stars Günlüğü ve Pilli Bebek fiyaskosu

Öncelikle itiraf etmeliyim bir belediyeden hele hele sınırları içerisinde bulunduğum Yenimahalle Belediye'sinden bu çapta bir festival beklemiyordum.
Festival in büyüklüğünden kastım, her ne kadar ben dinlemiyor olsam da ülkemin en sevilen rock gruplarının sahne alacak ve bunun 3 güne yayılcak olmasıydı.


Pek fazla reklamının dönmediği aşikar, ki bana arkadaşım haber verdiğinde ilk günü geçmekteydi bile...
Fakat Yenimahalle Belediyesi belki de politik davranıp, bunu sadece 'Yenimahalleliler bilsin yeter' diye düşünmüş olabilirler, öyleyse birşey denemez=)


Biz ise Festivale 3. günü Pilli Bebek izlenir düşüncesiyle 5 kişilik arkadaş grubuyla iştirak ettik. Hasta olmam nedeniyle mekanı beğenmedim. Dondum. Ki gruplar sahnedeyken de biz yaktığımız bidonun çevresinden ayrılmadık yakılabilecek çöp aradık durduk=)


2. olumsuzluk yaş sınırı meselesiydi. Rock festivalindemiydik yoksa 23 nisan şenliklerinde mi anlam veremedim. İçkilerin su gibi tüketildiği bir ortam ve dört bir yanımda 14-15 yaşlarında ergen tipler...
Gerçi festivali ilk günden takip eden arkadaşlarla sohbet sırasında öğrendim ki, 3. gün, önceki günlere nazaran aksaklıkların minimuma indirildiği günmüş...
3. olumsuzluk ise (Festivali düzenleyenlerle ilgisi varmıdır bilmiyorum) orda asıl bulunma nedenimiz olan ve sahneye çıkması gerektiği saatten 3 saat sonra "altyapı eksikliği" gibi leyleklerin bile 'hastır' diyeceği bir mazeretle sahneye çıkmayacağını öğrendiğim pilli bebek!
Bizdeki kaprisin elin gavur sanatçılarında olmadığının farkındayım ama böyle bir ortamda bu kadar soğuk havada, hasta halimde 3 saat bekletilirsem, sonra da hayal kırıklığına uğratılırsam doğal olarak ana avrat söverim, ki öyle yaptık...


Gözlerimiz ister istemez Pentagram ı aradı fakat onların yeni album kayıt aşamasında olduklarını duydum.




Sonuç olarak bundan sonraki festivallerde yaş sınırı olması ve mekanın havaya göre daha uygun seçilmesi gerekliliklerinin altını çizerek,
bu kadar sanatçıyı biraraya getirip cüz i bir ücretle izletmeyi başaran Yenimahalle Belediyesi' ne ve emeği geçen sponsor firmalara yürekten teşekkür ediyorum. Umarım devamı gelir ve diğer belediyelere de örnek olur...